Odmontowywanie fdd/cdrom na 2.6

Pią, 4 Cze 2004, 13:53:34 CEST

Osóbka znana jako Grzegorz Pietrzak, wystukała:

> No dobra. Działa gdy ustawiłem users. Ale dlaczego nie działa przy
> user?!?

No to masz gwoździa:
[adas w dom adas]$ sudo grep /media/floppy /etc/fstab
/dev/fd0        /media/floppy           auto    user,noauto             0 0
[adas w dom adas]$ sudo grep /media/floppy /etc/fstab
/dev/fd0        /media/floppy           auto    user,noauto             0 0
[adas w dom adas]$ mount /media/floppy
[adas w dom adas]$ ls /media/floppy
vc.com  vc.ini
[adas w dom adas]$ umount /media/floppy

$ uname -a
Linux dom 2.6.5 #1 Sun Apr 4 18:56:17 UTC 2004 i686 AMD_Athlon(tm)_XP_2000+
unknown PLD Linux

pozdrawiam