jaki mta z mysql?

Krzysztof Mościcki stivi w elomza.pl
Pią, 4 Cze 2004, 15:58:11 CEST

> Wlasnie jestem w fazie wdrazania:
>
> RA + postfix + mysql + amavisd-new (clamav, mks, spamassassin) +
> cyrus-sasl + courier-imap + SSL
>
> poczta dziala ekstra, postfix ma cos takiego jak: virtual_mailbox_limit,
> ale jest tez mozliwosc ustwienia quoty w bazie... ;-)

Mam coś podobnego, chociaż jeszcze bez spamassassin oraz SSL,
Dodatkowo postfix-a kompilowałem z patchem ze strony
http://web.onda.com.br/nadal/, który dodaje takie rzeczy jak możliwość
ustawienia quoty dla poszczególnych użytkowników, którą oczywiście
ustawiam w basie mysql. Jedyne czego mi brakuje, to ustawianie
ograniczenia wielkości pojedyńczej przesyłki dla poszczególnych
użytkowników (chociaż znalazłem patcha na http://vitaliy.tdauto.ru/,
jednak nie ryzykowałem).

Krzysztof Mościcki