OT - duuużo monitorów/jeden komputer

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Pią, 4 Cze 2004, 16:33:33 CEST

Adam Jurkiewicz napisał(a):

>Jeśli cię interesuje, to zapraszam do Empiku na Marszałkowską w Warszawie,
>tam stoi ściana graficzna, ale zarządzana przez ciekawą maszynkę
>z 6 prockami Motorola 6800 bodajże (jak w Amidze 500) na pokładzie.
>Ciut się pochwalę : osobiście je powieszałem ... :-)  /koniec powchał
>Bardzo fajne - poza tym są jeszcze do kupienia karty SVGA na PCI 4 MB RAM
>z max. 8 wyjściami SVGA z każdej karty. Ale jedna taka karta potrafi kosztować
>około 2 tys. pln netto

A jakie to karty i gdzie ich szukać, bo jedyne, co znalazłem, to
Matroksy z 4 głowicami za 3100 i więcej.

>- natomiast są drivery pod Linuxa - ja działałem na
>Debianie z tym trzy lata temu na jądrze 2.2.X - działało ....
>Można było zrobić taki pulpit 5000x4000 pixeli.
>Jakby co, mogę dać kontakt do człowieka, który ciągle tam się tym zajmuje.

A poproszę, chociaż ostatecznie, chyba to będzie 6xPCI, 1xAGP i
wbudowana w płytę grafika (o ile nie rozłoży AGP).
Dziękuję
WK