Odmontowywanie fdd/cdrom na 2.6

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pią, 4 Cze 2004, 21:21:11 CEST

W liście z pią, 04-06-2004, godz. 14:05 +0200, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Krystian T, wystukała:

> To jest jasno napisane tyle tylko, że nie działa ;)

A ja będę się dalej upierał, że działa dokładnie tak jak jest w man-ie
(tzn nie sprawdzałem, ale opieram się na tym co było podane przez autora
wątku)
<cytat> Mogę jako zwykły urzytkownik zamontować fd0 ale nie mogę go już
odmontować. Jest komunikat, że "only root"...</cytat>
Przy opcji user nie ma nic o odmontowywaniu... ;)
Krystian T

        "errare humanum est..."