Odmontowywanie fdd/cdrom na 2.6

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Sob, 5 Cze 2004, 00:31:10 CEST

On Fri, 4 Jun 2004, Adam Gapiński wrote:

> Osóbka znana jako Krystian T, wystukała:

Ja na Ra mam w polskim manie coś takiego jak było cytowane (nie ma nic o
odmountowywaniu) a za to w angielskim mam:

user   Allow an ordinary user to mount  the  file  system.   The
       name  of  the mounting user is written to mtab so that he
       can unmount the file system again.  This  option implies

...czyli wg tego można montować i odmontowywać o ile jest to ten sam
user...

> No właśnie ja mogę - czy ja może mam innego mount'a?
> $ rpm -q mount
> mount-2.12-11

[jm w pa103 jm]$ rpm -qf /usr/man/pl/man8/mount.8.gz
mount-2.11u-1 w 2.2
[jm w pa103 jm]$ rpm -qf /usr/man/man8/mount.8.gz
mount-2.11u-1 w 2.2

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org