Odmontowywanie fdd/cdrom na 2.6

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 5 Cze 2004, 19:58:50 CEST

W liście z sob, 05-06-2004, godz. 10:14 +0200, Piotr Modzelewski
napisał:

> Rewelka, masz całkowitą racje, jest tak jak w manie.
> To może najpierw sprawdz:)
> To teraz ja zacytuje to co napisałes wcześniej w tym wątku:
> "Czytanie ze zrozumieniem... Z man mount:"
> Polecam jeszcze raz przestudiowanie man mount. Zresztą cytowałem odpowiedni
> fragment.
> --
> modzel

Sprawdziłem :) i masz rację (ten fragment, który podałeś mi umknął, a
znalazłem opis przy opcjach i to mi pasowało do tego co pisałem... mea
culpa)

tom w tom tom]$ mount /mnt/floppy/
mount: block device /dev/fd0 is write-protected, mounting read-only
[tom w tom tom]$ umount /mnt/floppy/
[tom w tom tom]$ rpm -q mount
mount-2.12-11
[tom w tom tom]$ uname -a
Linux tom 2.6.7 #1 SMP Tue Jun 1 15:04:02 CEST 2004 i686
Celeron_(Mendocino) unknown PLD Linux
Krystian T

        "errare humanum est..."