OT - X/Window i dziwne zachowanie TCP.

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 8 Cze 2004, 09:13:11 CEST

Szanowne koleżanki i koledzy,
jest to trochę OT, ale może ktoś się z tym spotkał ....
Dwa dni temu delikatnie :-) mi się dysk rozjechał, ale że / jest na XFS
to odpaliłem Rescue i jak zwykle (bo nie jest to pierwszy raz) przywróciłem
odpowiednią wersję fstab'a. Tak, bardzo dziwne jest to, że przy zamykaniu
systemu czasami kopie mi fs'a i właśnie fstab'a, więc mam zawsze jego kopię.
niestety :-( mój Linux na desktopie to SuSe 9.0, więc nie oczekuję żadnych
porad... tylko się pytam grzecznie.

No i po ostatnim padzie mam tak - jak nie ruszam myszką to mi tcp/ip nie
bardzo chce chodzić poza loopback....
UWAGA! to nie są śmiechy - jak robię odbierz pocztę z Kmaila i nie ruszam
myszką to otrzymuję komunikat : Nie można połączyć się z IP_POP3...
A jak ruszam myszką to maile lecą .... To samo odnosi się do Mozilli, Kadu,
gftp, i nie ważne czy pod XFCE (zazwyczaj na tym działam) czy pod KDE
(czasami na tym działam)

Ja nie bardzo znam się na zawiłościach X'ów (zazwyczaj nie wychodze poza vim'a
- bo nie mam potrzeby). Ale nie bardzo chciałbym stosować czołgowe
rozwiązania w stylu : mkfs i install.... Więc może ktoś coś podobnego kiedyś
przeżył ? Może wystarczy jak zrobię rpm -Uvh _jakas_magiczna_biblioteka do
X ?

Jakby co, to chętnie poczytam porad.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaży Detalicznej