Mailing list

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 8 Cze 2004, 11:04:26 CEST

	Mam drobny klopot. Potrzebuje skonfigurowac mala liste mailingowa.
Glowne zalozenie jest takie ze ma to byc lista dla "wybrancow". Tlumaczac
z polskiego na nasze jedynie admin ma byc wladny dodac lub usunac l-usera
z listy. Nie jest wiec potrzebny zaden "robot" taki jak na tej liscie
dzieki ktoremu mozna by sie zapisac lub wypisac. Ponadto rasizm (bylem
niedawno w super politycznie poprawnym kraju EU i to slowo nabralo dla
mnie innego znaczenia) ma polegac na tym ze poczta przychodzaca z adresow
spoza listy (lacznie z virusalert) ma byc anichilowana w /dev/null.
Dla ulatwienia dodam ze uzywam postfix. Poza tym nie jest mi potrzebne
zadne archiwum listy dostepne przez http.
Wszyscy, ktorzy laskawi beda przekazac mi swoje rady powinni wiedziec ze
ogolnie wiem co nieco o linuxie natomiast jesli chodzi o listy dyskusyjne
to jestem kompletnym ignorantem. W zwiazku z tym prosil bym o w miare
szczegolowa odpowiedz.

Za pomoc z gory dziekuje.

Pozdrowka

--