Mailing list

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 8 Cze 2004, 14:15:41 CEST

On Tue, Jun 08, 2004 at 01:07:38PM +0200, Grzesiek Sojka wrote:
> Mam glupie pytanie
> Jak wygenerowac aliases.ecartis.db. Nie jestem w stanie zmusic newaliases
> do tego.
hm..
[undefine w atos undefine]$ grep alias /etc/mail/main.cf |grep -v ^#
alias_maps = hash:/etc/mail/aliases, hash:/etc/mail/aliases.venus, hash:/etc/mail/aliases.zeus, hash:/etc/mail/aliases.misc, hash:/etc/mail/aliases.imie_nazwisko hash:/etc/mail/aliases.ecartis hash:/etc/mail/aliases.mailman hash:/etc/mail/aliases.przedmioty hash:/etc/mail/aliases.przedmioty.grupy
alias_database = $alias_maps

i w tym momencie generuje automatycznie (chodzi o ta druga linijke)

> Co do konfiguracji to pytanko jest takie: Jak ustawic zeby lista nie
ech.. nie ma komentarzy w pliku config? ;)

> przyjmowala poczty od "niezrzeszonych"
# closed-post
# Is this list closed to posting from non-members.
# Example: closed-post = true
#
# closed-post = false

> oraz jak zablokowac mozliwosc