postfix/autoryzacja

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 8 Cze 2004, 23:57:55 CEST

Jakiś czas temu onet.pl wprowadził autoryzację poczty wychodzącej. Niby
normalne i nic nie wadzące nikomu posunięcie gdyby nie fakt że serwery smtp
onetu nie przyjmują również poczty, która w polu From: ma adres onetu i nie
zostały przy wysyłaniu przez mój serwer podane dane uwierzytelniające (mogę
zacytować wiadomośc zwrotną).
A teraz część właściwa: jak skonfigurować postfiksa żeby dało się poprzez
niego wysyłać e-maile z adresem źródłowym @onet.pl i docelowym @onet.pl?
Inaczej sprawę ujmując chodzi o to żeby postfix działał tak jak klient poczty
i wysyłał dane uwierzytelniające jeśli jest to wymagane i jeśli jest w
posiadaniu odpowiedznich informacji.

Tomek