budowanie kpdfimport

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Śro, 9 Cze 2004, 10:59:39 CEST

W liście z pon, 07-06-2004, godz. 21:28 +0000, Krystian T napisał(a):
> Witam
> Próbuję zbudować kpdfimport i coś mi nie wychodzi.
Trochę się douczyłem i wyszło mi takie coś, że podczas budowania w tmp
jest robione:
/usr/X11R6/lib/kde3/libpdfimport.la
/usr/X11R6/lib/kde3/libpdfimport.so
/usr/X11R6/share/services/kword_pdf_import.desktop
/usr/share/doc/kpdfimport-0.5/
/usr/lib/debug/usr/X11R6/lib/kde3/
/usr/src/debug/
Dwa ostatnie są puste.
Istotne są trzy pierwsze i mam pytanie czy ich lokalizacja jest zgodna z
założeniami PLD czy jest jakieś lepsze miejsce dla tych plików?
W sekcji(?) %files są podane inne ścieżki i dlatego nie chciał mi
zbudować pakietu, a jak chcę to poprawić to chciałbym mieć tak jak PLD
zaleca ;)
Krystian T

        "errare humanum est..."