AC & MGA g450

Grzesiek Sojka grzes w yen.ipipan.waw.pl
Śro, 9 Cze 2004, 13:14:43 CEST

	Zostalem ostatnio posiadaczem dwuglowicowej karty graf. g450. W
zwiazku z tym mam pytanko. Czy ktos ma jakies doswiadczenie z tym
zwierzakiem? Dokladniej:
Z tego co wiem potrzebny jest modul mga_hal. Grzebalem tu i owdzie i nie
znalazlem go w wersji pod X'y z AC. Niestety skompilowac mi sie tez nie
udalo. Co radzicie?
W jajcu sa jakies moduly do dri mga. Do czego one sluza? Czy sa potrzebne
X'om?
Jak odpalic 2 monitor? Czy ktos ma moze odpowiedni XF86Config?

Pozdrowka

--