AC & MGA g450

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 9 Cze 2004, 18:44:13 CEST

--- jerzy szczudłowski <jerzy w jedwab.net.pl> wrote:

> Ciężko by było bo nie przypominam sobie, żeby Matrox udostępnił
> źródła.
> Moduł ten jest potrzebny tylko do akceleracji 3D. Bez DRI powinien
> działać w 2D.

nie pleć bzdur. mga_hal nie ma nic wspólnego z akceleracją 3D! jedyne co
czyni to udostępnia funkcje drugiej głowy. Matrox udostępnił
specyfikacje, nie źródła i przyczynił się w znakomitej części do rozwoju
sterowników mga. Funkcji karty których nie opublicznił, zawarł w
statycznej bibliotece mga_hal. Nie raz budowałem Xy z tym modułem, i nie
miałem najmniejszych problemów z g450. Nietety nie posiadam już tej
karty i nie potrafię odpowiedzieć autorowi pierwszego posta, czy jest to
teraz możliwe. Rozwiązaniem może okazać się użycie prekompilowanego
modułu... znaleźć można go na stronie matroxa, wraz z (!) źródłami
sterowników dla Xów.
konfiguracja 2 głów jest dziecinnie prosta, służy do tego program
matroxa (open source!) o dźwięcznej nazwie PowerDesk (w cvs jest spec).
Równie proste w użyciu jest google, faq na stronie matroxa... wystarczy
chcieć.

--
Fryderyk Dziarmagowski