[OT] Re: Czy ja mam ten onet pozywać , czy tylko zwyzywać?

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 10 Cze 2004, 14:08:29 CEST

W liście z czw, 10-06-2004, godz. 13:59 +0200, Adam Gapiński napisał(a):
> Osóbka znana jako Łukasz Gandecki, wystukała:

> Właśnie. A może to tylko ten jeden user onetu nie życzy sobie dostawać tych
> maili?

Nie. Nie skorzystałem z ich oferty, a promocyjny okres, kiedy włączyli
wszystkim na próbę, żeby pokazać jakie to fajne ten onet antysam już się
dawno skończył.

> pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."