Czy ja mam ten onet pozywać , czy tylko zwyzywać?

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Czw, 10 Cze 2004, 17:25:04 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 10 of
June 2004 15:22, The Undefined typed:

> jakis czas temu miałem dokładnie to samo z domeną one.pl
> Poczta z hosta undefine w aramin.one.pl (jak potem zagadałem się z kimś
> dotyczyło to *@*.one.pl) nie dochodziła do onetu.
> Wyjaśnienia się nie doczekałem.

Ze mną AFAIR. Na maila do admina nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Z tym, że
teraz już poczta dochodzi - chyba, że po prostu serwer rozwiązuje adres
mojego serwera jako *.sdi.tpnet.pl, a nie *.one.pl.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery