Późno wiosenne porządki :D

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 11 Cze 2004, 22:54:39 CEST

Witam

Właśnie próbowałem sobie doinstalować whoisa i spotkał mnie bardzo
niemiły komunikat...brak miejsca na dysku!!! No cóż.. tak to jest na 10
GB....

Ale do sedna, do sedna. Jest jakiś miły sposób, żeby wyświetlić sobie
jakieś drzewko zainstalowanych paczek?? No rpm -qa ok..ale jak mam
szukać czegoś konretnego, co wywalić i potem empirycznie się
przekonywać, z czym się wiąże, to na łeb idzie dostać...jest jakiś
przyjemny uninstaller..taki unpoldek?? :P (tak wiem uninstall w poldku
też jest :P)...

W ogóle, jak sprawnie kontrolwać, co w kompie jest, a co nie..co
potrzeba, a co nie...jak Wy Panowie admini sobie z czymś takim radzicie ???

Zdroofka
Cz w rny
P.S.
tak wiem - "nie instalujemy pierdołów" :P

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda