Późno wiosenne porządki :D

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pią, 11 Cze 2004, 23:24:34 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

>siur, zważywszy, że nie ma miejsca na whois, to na kdeadmin napewno
>się zmieści ;)

Dobra..pakiecik niezły...a miejsce...hm...też było zainstalowane :P Bo
tego linuxa mam dłuuugo i z nim zaczynałem w związku ja mi np. nie
działa alsa, no to poldek -i alsa* i w ten oto magiczny sposób mam na
twardym poinstalowane tyle devloperskiego shitu, że pewno o połowie to
nawet nie słyszałem.... :D Ale jeszcze pół godzinki i będzie czyściutko :D

Thx
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" - Yoda