Późno wiosenne porządki :D

The Undefined undefine w aramin.net
Sob, 12 Cze 2004, 15:42:38 CEST

On Sat, Jun 12, 2004 at 02:11:17PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Jak np. sp...sujesz sobie glibc'e to statyczny shell + statyczny rpm +
> statyczny wget (czyli busybox :) ) uratują ci rzyć.
hehe... nie tylko ;)
Od czasu jak mi na jednej zdalnej maszynce "zniknelo" /etc i
/bin zawsze trzymam wszedzie pod reka statycznego
busyboxa :>
(dodam ze wtedy dalo sie odratowac system tylko dlatego ze mialem juz
odpalonego basha i za pomoca echo moglem listowac pliki.. a potem
przypadkiem znalazlem busyboxa siedzacego sobie w chroocie.. i juz bylem
w domu :) bo z nc i tarem moglem co nieco odkopywac...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała