./builder sim.spec -> Error: international files not found !

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Nie, 13 Cze 2004, 14:21:05 CEST

Witam
chcialem sobie potestowac tego komunikatora (tj sim), wiec sprobowalem
zrobic to za pomoca skryptu builder. pomijajac to, ze w specu nie ujeto
wszelkich zaleznosci (info o tym powinienem wyslac na devel ? czy w
ogole nie informowac ? ;) ), przez co configure sie wysypywalo, to juz
pozniej wywalilo mi taki blad jak w topicu :
Error: international files not found !

-----
konkretnie zakonczenie dzialania skryptu wyglada tak :
make[1]: Leaving directory `/home/users/mysz/rpm/BUILD/sim-0.9.3'
+ install /home/users/mysz/rpm/SOURCES/sim.desktop
/home/users/mysz/tmp/sim-0.9.3-root-mysz/usr/share/applications
+ /usr/lib/rpm/find-lang.sh /home/users/mysz/tmp/sim-0.9.3-root-mysz sim
Error: international files not found !
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.60817 (%install)

Błędy budowania RPM-a:
     Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.60817 (%install)
Error: package build failed. (no more info)
-----

o co dokladnie mu chodzi ? w zrodlach na pewno sa pliki .po, choc nie ma
zadnych locali w ~/tmp/sim-0.9.3-root-mysz/usr/share/locale (sa tylko
puste podkatalogi)

nie znam sie za bardzo na rpm'ach, wiec nie wiem czego on dokladnie szuka :)

z gory dzieki za pomoc :)

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]