Jak oświecić nieoświeconych;) [było Re: Jak sie wypisac z tej listy?]

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Nie, 13 Cze 2004, 15:07:00 CEST

On Sun, 13 Jun 2004, Zachary wrote:

> Czy ktos moglby mnie oswiecic i powiedziec jak sie wypisac z tej wlasnie listy?

Chem...ja dla odmiany poddam tą kwestię pod dyskusję. Ma ktoś może pomysł
czy dało by się jakoś gdzieś napisać (np. na dole postów) takie informacje
jak to gdzie się wypisać, albo coś. Wiem doskonale, że to jest w
nagłówkach (a u mnie w pine to się nawet wyświetla jako "list management
informations"), ale wyraźnie wielu ludzi tego nie widzi. Potem są posty
takie jak ten i ZTCP to nie pierwszy post z pytaniem "Jak się wypisać?".

Jak ktoś chciałby się (na temat!) wypowiedzieć to zapraszam.

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org

PS. Robie CC: na discuss, bo jak ktoś by się chciał wypowiadać to to chyba
lepsze miejsce niż pld-users-pl .