Czy ja mam ten onet pozywać , czy tylko zwyzywać?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 14 Cze 2004, 08:42:49 CEST

On Thu, 10 Jun 2004, Michal Chruszcz wrote:

> Some strange characters appeared on my screen... Probably on Thursday 10 of

> Ze mną AFAIR. Na maila do admina nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Z tym, że
> teraz już poczta dochodzi - chyba, że po prostu serwer rozwiązuje adres
> mojego serwera jako *.sdi.tpnet.pl, a nie *.one.pl.

Ja miałem problemy z lokalnym MTA - i właśnie mailami od ludzi z *@troll.one.pl.
Po prostu często nie działał NS dla tej domeny i lokalny MTA stwierdzał że
nie istnieje MX dla troll.one.pl... Tak więc to samo pewnie było powodem
odrzucania Twoich maili przez onet.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004