Czy ja mam ten onet pozywać, czy tylko zwyzywać?

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 14 Cze 2004, 13:01:33 CEST

On Mon, Jun 14, 2004 at 08:42:49AM +0200, Jacek Osiecki wrote:

> Ja miałem problemy z lokalnym MTA - i właśnie mailami od ludzi z *@troll.one.pl.
> Po prostu często nie działał NS dla tej domeny i lokalny MTA stwierdzał że
> nie istnieje MX dla troll.one.pl... Tak więc to samo pewnie było powodem
> odrzucania Twoich maili przez onet.
1. tak było z kilkoma domenami w ramach one.pl (u mnie aramin.one.pl,
tsa.one.pl, u kogoś też jakieś inne).
2. domeny były poprawnie resolvowane przez kilka różnych NS-ów, w tym
między innymi tepsy
3. problem był długotrwały, po około 3 tygodniach się wkurzyłem i
wykupiłem aramin.net

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała