PLD Live i WiFi

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Wto, 15 Cze 2004, 00:01:28 CEST

Użytkownik Mateusz Korniak napisał:

> [...]

A co ma spec do PLD Live? Przecież to monolit - czyt. gotowiec.

> Spece sa prawie do wszystkiego, ale nic nie daje sie zbudowac w Ac :/

Tzn. wifi nie dają się budować? Bo parę innych rzeczy, to mi się jednak udało.

Czy ja jesten aż taki tępy, czy ktoś jest maksymalnie nie precyzyjny?

--
Wiesław Kierbedź