Zamarkowac pasywny ftp.. hmm jak by tu..

Łukasz Woźniak wozny99 w poczta.onet.pl
Wto, 15 Cze 2004, 10:18:36 CEST

15 czerwca 2004, 08:11:27, Krzysztof Królikowski napisal:

KK> W liście z pon, 14-06-2004, godz. 23:19 +0200, Sławomir Kawała napisał
KK> (a):
>>
KK> wyczytałem gdzieś na googlach, dokładniej na groupsach, że można to
KK> zrobić uzywając helpera w iptables (-t helper zdaje się), ale dokładnej
KK> składni nie pamiętam.

pare postow wyzej  masz regolke, helper to modul do iptables

u mnie nie dzialala podobna regolka dopiero jak zaladowalem modul
ip_conntrack_ftp zaczelo dzialac.
--
Pozdrowienia,
Łukasz Woźniak                         wozny99 w poczta.onet.pl