[Ac] Gentoo + $HOME_ETC

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Wto, 15 Cze 2004, 15:21:31 CEST

Witam,

dwa dni temu zainstalowałem sobie pakiet home-etc-1.0.9 i ustawiłem
zmienną $HOME_ETC na /home/users/pawel/etc. O ile pozostałe używane
przeze mnie programy jakoś sobie radzą z przechowywaniem .plików, to
niestety Gentoo głupieje. Co się dzieje? Próba dostania się do katalogu
domowego poprzez skrót w postaci przycisku "Home" kończy się takim błędem:

Nie można DirEnter "/home/users/pawel//home/users/pawel/etc". Nie ma
takiego pliku ani katalogu.

Strace mówi, że gentoo próbuje również czytać/zapisywać do swojego
.gentoorc, ale szuka go w taki sposób:
/home/users/pawel//home/users/pawel/etc//home/users/pawel/etc/.gentoorc

Moje pytanie jest więc następujące: jak wyleczyć gentoo (0.11.51-1) z
tej obsesji sklejania $HOME z $HOME_ETC ? Czy u was działa to
prawidłowo? Googlałem w poszukiwaniu podobnego wątku w archiwum, ale nic
nie znalazłem...

JabberID: pmz w jabberpl.org
http://zaskor.magma-net.pl