kontroler sata+raid jaki??

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 15 Cze 2004, 21:09:29 CEST

Dnia wto 15. czerwca 2004 21:02, Łukasz Woźniak napisał:
> Witaj Eksploatorzy,
>
>   chce postawic wiekszy serwerek tzn
>   800 Mhz duron
>   1,5 GB ramu
>   40 GB hdd IDE
>   2x80GB hdd SATA
> na tej 40 ma byc sytem natomiast te dwie 80 maja chodzic jako jedna 80
> i to bedzi cache dla squida
[...]
> czy przy takiej obsludze 2x80=80 szybkosc wzrosnie x2 ?
Jeśli chcesz szybciej mieć, to będziesz musiał zrobić raczej striping, a nie
mirror. To ci da 2x80=160GB. Z testów mojego kumpla na zwykłym ATA daje to
przyspieszenie, oczywiście nie 2x, ale jest sporo lepiej.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498