kontroler sata+raid jaki??

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Wto, 15 Cze 2004, 21:40:51 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Tuesday 15 of
June 2004 21:28, Witold Krecicki typed:

> pozatym cache squida to nie dane takie ktore trzeba mirrorowac.
> no i jezeli 80GB sie przeznacza na cache, to watpie czy duron 800 to
> uciagnie...
Z doświadczenia wiem, że Celeron 1,7GHz + 512 RAM jest w stanie uciągnąć
maksymalnie 10GB cache. Miałem na takiej maszynie jeszcze kilka usług,
minimalnie obciążających serwer, ale gdy wysłało się maila 30MB i amavis
zaczął go skanować, to przez kilka{naście,dziesiąt} sekund nie dało się
wejść na żadną stronke ;->

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery