Jadro 2.6.5-1 z AC i budowanie initrd dla mojego sterownika i de

Manczak, Filip Filip.Manczak w vw-poznan.pl
Śro, 16 Cze 2004, 11:24:47 CEST

>Moze ktos wie jak zrobic initrd dla jadra 2.6.5-1 (rpm z AC) tak aby
>zawieral sterownik HPT366, bo wkompilowany jest jako modul a moja plyta
>glowna uzywa tego kontrolera do obslugi dyskow?
>
>odpalam:
>
>geninitrd --with=hpt366 /boot/initrd-2.6.5-1.img 2.6.5
>
>i dostaje:
>ERROR: no argument passed to find_modules_for()
>
>Moze problemem jest ze instaluje PLD w srodowisku chroot, a system
>dziala na innym kernelu (2.6.3)
>Jak to zrobic?

Ja dostawalem takiego ERRORA gdy nie mialem w /etc/fstab wpianego punku
montowania dla /
bo initrd sprawdza na jakim urządzeniu jes montowany / zeby szukać modułów
do niego
Pozdro

FarMer