Kamera internetowa

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 16 Cze 2004, 21:03:48 CEST

W liście z śro, 16-06-2004, godz. 20:46 +0200, pbern w pbern.biz napisał
(a):
> jak w temacie.. jaka byscie polecili.. ktora ma w miare obraz i nadaje sie
> by lapac klatki min. 640 x 480 ?

Ja mam Philipsa TouCam Pro - czyli PVC 740K - chyba już nieprodukowana,
ale przyzwoita, klatki 640x480 też łapie, choć nie tak szybko jak te z
niższą rozdzielczością - ale to już ograniczenie USB 1.1; Polecam ze
względu na jakość obrazu :)

> moze ktos tez probowal uruchomic jakiegos taniego kombajna 3w1 pod linuxem
> ?

Kiedyś chciałem kupić z kombajnów jakiś taki webcam/aparat cyfrowy
Creative, ale był problem ze wsparciem dla linuxa no i cena też taka
sobie.

Artur