MLDonkey

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Śro, 16 Cze 2004, 21:25:01 CEST

W liście z śro, 16-06-2004, godz. 21:14 +0200, Wojtek Hojda napisał(a):
> Witam
> właśnie jestem po miłej rozmowie z administratorem mojej sieci, który
> był uprzejmy rano mnie odłączyć.  :-)
> Z mojego IPka wychodziły setki pakietów i robiły syf...

Syf w sensie? Zabierały pasmo innym aplikacjom? To raczej norma w
przypadku p2p, że biorą tyle łącza ile mają w obie strony, oczywiście,
jeżeli nie ustawiasz limitów upload/download w nich. (aMule ma taką
możliwość),

> Sprawdziłem netstatem i faktycznie - winowajcą był MLDonkey z paczki z
> distro.
> Zechciałby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć czyja to wina? Coś nie
> tak ze mną, z Donkeyem, czy jeszcze coś innego. Oczywiście już go nie ma
> u mnie i porty pozamykane. Tylko wstyd pozostał :-)

Wstyd? A co to admin, nie potrafi pakietów kolejkować? No faktycznie coś
nie tak jest ale z aminem. ;)

--
Krzysztof Królikowski <krzysiek (at) pkn (dot) pl >
Polski Komitet Normalizacyjny