MLDonkey

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Śro, 16 Cze 2004, 21:53:17 CEST

W liście z śro, 16-06-2004, godz. 21:40 +0200, Wojtek Hojda napisał(a):
> Nie do końca tak. To że program zabiera łącze to fajnie i wszyscy wiemy.
> I nie ma z tym problemu. Ale nagle zaczął nadawać makabryczne ilości.
> Zatrzymałem OBA filmy (tylko tyle ciągnąłem) i nic się nie zmieniło.
> Dalej żarł. Szkoda, że nie zrobiłem zrzutów ale brał momentami 300 KB/s.
> I to przy wyłączeniu/zapauzowaniu ściągania. Otworzył porty i straciłem
> kontrolę.

A czy MlDonkey działa też w ten sposób jak aMule, że udostępnia pliki
tymczasowe i to co już jest ściagnięte? Możliwe jest w Twojej sieci,
żebyś miał upstream pozwalający na rozwinięcie takich prędkości? ;)

Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team
nic-hdl: KK19-6BONE