MLDonkey

Wojtek Hojda whojda w wp.pl
Śro, 16 Cze 2004, 22:22:04 CEST

Krzysztof Królikowski wrote:

> A czy MlDonkey działa też w ten sposób jak aMule, że udostępnia pliki
>
>tymczasowe i to co już jest ściagnięte? Możliwe jest w Twojej sieci,
>żebyś miał upstream pozwalający na rozwinięcie takich prędkości? ;)
>
>Pozdrawiam

Nie wiem czy jest taka możliwość, bo miałem go 3 dni :-) Ale skoro
obsługuje nawet torrenta i pokazuje ile procent pliku jest widoczne w
źródle, to pewnie tak.

Co do mojej sieci... poldek ciągnie między 3 a 25 KB/s, gftp ok 30 KB/s
ale na przykład kget i mozilla osiągają już prędkości w granicach 250
KB/s. Cztery płyty z MDK dla znajomego zeszły na rano. Mini iso PLD i
LiveCD ciagnąłem kilkadziesiąt minut. Dziwna sieć :-)

pozdrawiam
wojtek