INIT: No more processes left in this runlevel

Hubert Łępicki hubert5 w wp.pl
Czw, 17 Cze 2004, 10:29:32 CEST

Nowe PLD AC instalowane z FTP, jajko standardowe 2.6.5-1

Mam problem ze startem systemu. Kiedy dochodzi do uruchomienia
konkretnego runlevela ("Entering runlevel X"), system ma problem z
odpaleniem mingetty, czy nawet getty.
Dostaje komunikat jak w tytule.

System urucahmia sie w single user mode poprawnie, kiedy proboje
uruchomic recznie getty, np:
/sbin/mingetty tty2
/sbin/getty 38400 tty2
albo
/sbin/getty 38400 tty2 2> moj.log
to niby sie uruchamia (nie zglasza bledu) ale automatucznie sie konczy i
nie zostawia nic w logach.

Wydaje mi sie, ze problemem moze byc to (i pewnie jest) ze w katalogu
/dev/ mam tylko /dev/tty, nie mam /dev/tty1, /dev/tty2 itd. Pewnie
trzeba zaladowac jakis modul (dopisac do /etc/modules.conf?), ale nie
wiem jaki.

Moze jakies sugestie? Acha, problem dotyczy wszystkich runleveli poza
single user mode.