INIT: No more processes left in this runlevel

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Czw, 17 Cze 2004, 11:52:13 CEST

> Acha, wydaje mi sie ze to moze tez byc problem z devfs, w sumie to mam
> baaardzo malo plikow urzadzen w /dev,  i np. skroty do dyskow ide nie
> robia sie automatycznie (musze dochodzic do nich przez
> /dev/ide/hostX/busX/targetX/lunX/partX... moze podobnie jest z tty -
> moze tam sa ale ja jestem na tyle lamer ze nie moge ich znalesc. I jak
> zrobic zeby te skroty robily sie auomatycznie?...

Dla jąder 2.6.x ważne jest modprobe.conf a nie modules.conf.
Ja miałem problemy z urządzeniami dopóki nie zrobiłem generate-modprobe.conf
(albo jakoś podobnie - piszę z pamięci - dokładnie to mogę podać dopiero
późnym wieczorem)
--
Krystian