Co sie dzieje z uptime ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 17 Cze 2004, 14:58:13 CEST

Witaj Andrzej,

W Twoim liście datowanym 17 czerwca 2004 (11:13:24) można przeczytać:

> Gdziś czytałem, że:
> Jak uptime jest duży to tak się czasem działo - radzili uaktualnić
> procps (masz świeże AC?) - ale u Ciebie nie jest...

AC jest w miare swierze, instalowalem go niecale 2 tygodnie temu.

> A co jest po restarcie?

Po restarcie nie wiem, nie za bardzo chce go restartowac, bo znowu cos
pewnie namieszalem i mi sie system nie podniesie, a nie mam do niego
fizycznego dostepu.

Aha, wczesniej tez juz tak mialem, na tym samym kompie (2x PII266Mhz +
192MB RAM).
Zadne restarty nie pomagaly, jak sie zaczelo pojawiac to juz nie
chcialo przestac.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska