Obrazy ISO wersji 1.1

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Czw, 17 Cze 2004, 22:43:35 CEST

Witaj Dariusz,

W Twoim liście datowanym 15 czerwca 2004 (08:42:19) można przeczytać:

> Kiedy sie pojawia obrazy ISO dla wersji 1.1?
> A moze wersja 2.0 juz jest na tyle stabilna, ze mozna ja spokojnie
> zainstalwoac na produkcyjnym serwerze?

Żależy do czego...
Używam AC na routerach oraz jednym serwerze produkcyjnym (SATA w
pewnym czasie mnie do tego zmusiło) i jakoś oprócz problemów z PHP i
MySQL (przy upgrade) nie było większych problemów.
Jedyne na co mógłem narzekać to mmCache skompilowane pod inną
(starszą) wersję PHP - rekompilacja załatwiła sprawę.

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net