fbset.... [AC]

Maciek Mitura emkwadrat w poczta.onet.pl
Pią, 18 Cze 2004, 16:24:15 CEST

Fri, Jun 18, 2004 at 01:36:59PM +0200, Tomasz Woźniak napisał:
> [...]
Witam.
Na jajkach 2.6.x są problemy z obsługą framebuffera. Ja miałem problemy z
moim ati ragem (narazie chyba dziala). Zamiast używać sterowników
dedykowanych, użyłem trybu vesa.
Może nie jest to rozwiązanie idealne, ale może Ty też użyj vesy, czyli
wyłącz fbset i jeżeli używasz lilo to  dodaj parametr VGA=0x315 do pliku
/etc/sysconfig/rc-boot/images/pld, następnie nie zapomnij o wydaniu
polecenia # rc-boot, które wygeneruje odpowiednie lilo.conf.
Parametr VGA=0x315 oznacza, ze system uruchomi sie w trybie graficznym vesa
w rozdzielczosci 800x600.
Wiecej informacji w dokumentacji jądra /usr/src/linux/Documentation/fb/*

Maciek Mitura