chroot + kernel downgrade = kernel panic

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pią, 18 Cze 2004, 23:18:42 CEST

W liście z czw, 10-06-2004, godz. 21:26 +0200, Przemyslaw Kujawski
napisał(a):

> Generowalem juz wczesniej ale jako ze sobie przypomnialem iz mi wywalal
> ze autodetekcja chipsetu ide jest wylaczona wiec odpalilem geninit'a z
> parametrami --with=piix --with=ide-disk potem lilo i ... znowu to samo:(

Poprawka ... wygenerowanie inita w w/w sposob pomoglo tylko trzeba bylo
jeszcze zmienic wpis w lilo z root=0305 na root=/dev/hda5 :)
W kazdym razie dzieki za pomoc.

Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>