rpm 4.0.2 i kernel24

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 19 Cze 2004, 12:06:51 CEST

On Saturday 19 of June 2004 00:00, Arkadiusz Chomicki wrote:
> witam
>
> jak szybko skompilowac przy zuyciu buildera kernel24
> majac rpm z Ra?
>
> rpm si enie kompiluje bo tez nie zna sie na nowych bcond
Nowe bcondy to kawalek nowych makr w /usr/lib/rpm/macros . rpm z
ra/updates/general je obsluguje. - ja tam kiedys dopisalem sobie sam
odpowiednie makra do .rpmmacros. Z czym rpm-4.0.2 moze miec problemy, to
zagniezdzone makra - zawsze mozna probowac sobie je rozpisac na jakies
prostrze.
> rpm 4.1 potrzebuje db4
> w Ra nie ma db4
nic z tych rzeczy - format bazy rpm nie ma zadnego zwiazku z nowymi bcondami

--
Tomasz Wittner