Re: [AC] Konwersja AVI > SVCD. Moze macie takze jakiś program do napisów?

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 19 Cze 2004, 20:09:01 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 06/19/2004
05:47 PM:
> Witam,
>
> Mozecie polecic najbardziej optymalne rozwiązanie do konwersji filmów
> avi do formatu SVCD?
>
> Staram się uzywac avidemux2. Pozniej video i audio jest mulitiplexowane
> przez mplex. Obraz tworzy oczywiscie vcdimager. Ale moze jest jakies
> lepsze, sprawniejsze rozwiazanie?
>

> I druga sprawa. Jak dolączyc napisy do takiego filmu? Czy jest jakis
> program, ktory to umozliwia? A moze najpierw zrobic w avi hardsuba i
> dobiero konwertowac do svcd?

Przede wszystkim to jest OT (niby co ma wspolnego z AC??) i wypadaloby
to zaznaczyc. Ale bede litosciwy i ci odpowiem:-D.
Przede wszystkim wydaje mi sie, ze robisz to naokolo. Nie jestem
pewien, ale prawdopodobnie da sie to zrobic mencoderem (MPlayer). Nie
znam sie na VCD wiec musisz sam obejrzec/poszukac (pewnie trzeba
bedzie przekodowac na MPEG2). A jak juz znajdziesz, to mozesz
mencoderem nalozyc napisy podczas przekodowywania i zaoszczedzic czas
i jakosc

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<