Re: [AC] Konwersja AVI > SVCD. Moze macie takze jakiś program do napisów?

Wiesław Kierbedź WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 19 Cze 2004, 20:14:24 CEST

Użytkownik Boski Cinek (bardzo pobożnie) napisał:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 06/19/2004 05:47 PM:

> Przede wszystkim to jest OT (niby co ma wspolnego z AC??) i wypadaloby
> to zaznaczyc. Ale bede litosciwy i ci odpowiem:-D.
> Przede wszystkim wydaje mi sie, ze robisz to naokolo. Nie jestem pewien,
> ale prawdopodobnie da sie to zrobic mencoderem (MPlayer). Nie znam sie
> na VCD wiec musisz sam obejrzec/poszukac (pewnie trzeba bedzie
> przekodowac na MPEG2). A jak juz znajdziesz, to mozesz mencoderem
> nalozyc napisy podczas przekodowywania i zaoszczedzic czas i jakosc
A co nie jest OT w takim razie?
Administrativa non stop?
Czyli używanie PLD do obróbki filmu, to nie dla użytkowników, tylko dla
kogo?

--
Wiesław Kierbedź