Re: [AC] Konwersja AVI > SVCD. Moze macie takze jakiś program do napisów?

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 19 Cze 2004, 21:24:22 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 06/19/2004
08:14 PM:
> A co nie jest OT w takim razie?
> Administrativa non stop?
> Czyli używanie PLD do obróbki filmu, to nie dla użytkowników, tylko dla
> kogo?

nie jest OT to co jest zwiazane bezposrednio z PLD. Robienie SVCD nie
jest cecha wyjatkowa dla PLD. Znacznie lepiej byloby zadac to pytanie
na p.c.o.l'u. Chocby dlatego, ze moze sie kiedys przydac komus kto PLD
nie ma i nie bedzie przeszukiwal archiwum PLD-Users.
A tak poza tym to sam jestem desktopowiczem "wrobionym" w PLD:-).

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<
"Nawet jeśli wygrasz wyścig szczurów,