[Ac] Upgrade coreutils i brak kolorów przy ls --color

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 19 Cze 2004, 22:24:07 CEST

W liście z sob, 19-06-2004, godz. 21:35 +0200, Paweł Zaskórski napisał
(a):
> Witam,
>
> "coś" się pospsuło po upgradzie coreutils. Nie zmieniałem konfiguracji,
> a straciłem kolorowanie nazw plików w terminalu. Jedynie katalog jest
> koloru niebieskiego, a dowiązanie symboliczne w kolorze jasno niebieskim.
> Cała reszta kolorów "przepadła", wszystko jest białe. Nie mam nadpisanej
> zmiennej $LS_COLORS, co może być jeszcze przyczyną tego stanu rzeczy?

BTW jak można sobie zmienić kolory, bo u mnie pliki .spec są żółte i w
kde na białym tle ledo je widać.
Krystian T

        "errare humanum est..."