[AC] Konwersja AVI > SVCD. Moze macie takze jakiś program do napisów?

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 19 Cze 2004, 23:19:08 CEST

Wiesław Kierbedź <WieslawKierbedz w farba.eu.org> [19-06-2004 20:14]:
> A co nie jest OT w takim razie?
[...]

Problemy _specyficzne dla PLD_.

Jasne, w imię wzajemnej pomocy, braterstwa spod znaku bociana i innego
blablabla można na takie pytania odpowiadać.  Byleby nie marudzić
później, że na pytania o problemy *dotyczące* PLD nie ma komu odpisywać
(bo się zrobił drugi pcol).

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]