[ac] niespelnione zaleznosci - KDE

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Nie, 20 Cze 2004, 10:37:44 CEST

Witam

mam nastepujacy problem :) zaraz po wykonaniu poldek --update

poldek> install kdetoys-kweather-3.2.3-1
Przetwarzanie zależności...
kdetoys-kweather-3.2.2-2 zostanie zastąpiony przez kdetoys-kweather-3.2.3-1
błąd: kdetoys-kweather-3.2.3-1: nie znaleziono wymaganego kdebase-kicker >=
9:3.2.3
Zaznaczono 1 pakiet do instalacji, 1 do usunięcia:
I kdetoys-kweather-3.2.3-1
R kdetoys-kweather-3.2.2-2
Need to download about 1MB of archives. After unpacking about 2MB will be
used.
błąd: 1 niespełniona zależność
Wystąpiły błędy podczas instalacji

Oczywiscie po poldek --upgrade-dist to tez sie na tym pakiecie wyklada...

I teraz pytanie, to tylko przejsciowe i mam cierpliwie czekac az sie
kdebase-kicker zbuduje czy moze to jakis blad ?

Maciej Krzyzanowski
maciek w hsm.net.pl