[AC] RATUNKU! (printer)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 21 Cze 2004, 11:58:57 CEST

Dnia pon 21. czerwca 2004 11:47, Grzesiek Sojka napisał:
[...]
> Okazalo sie ze nr. DMA byl zle ustawinu. Z ciekawostek teraz drukuje
> wolniej. Myslalem ze z DMA powinno byc lepiej.
Nie musi być szybciej, ale na pewno obciąża w mniejszym stopniu procesor.
Ale jak to drukarka GDI, to dlatego efekt może być odwrotny. Bez DMA procek
popycha dane, które przed tem oblicza, a z DMA trzeba dodać do tego
przełączanie między prockiem a kontrolerem DMA. Wiem, że trochę mętnie to
wyjaśniam, ale może tutaj jest pies pogrzebany.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498