znowu drukarka

Wto, 22 Cze 2004, 00:05:14 CEST

Osóbka znana jako Wojtek Hojda, wystukała:

> Jeszcze jedno:
> na localhost:631 pojawiają się w completed jobs moje nieudane próby
> druku (niektóre) ze statusem  "aborted" ale przy próbie "restart job"
> wyskakuje
>
> Error:
>
>     client-error-not-possible

ZTCP:
[adas w dom adas]$ rpm -qa | grep cups
cups-image-lib-1.1.20-2
cups-backend-smb-3.0.4-5
cups-lib-1.1.20-2
cups-filter-foomatic-3.0.1-1
cups-filter-pstoraster-7.07.1-1
cups-1.1.20-2
cups-clients-1.1.20-2
[adas w dom adas]$ rpm -qa | grep ghost
ghostscript-7.07.1-1
ghostscript-fonts-std-6.0-10
kdegraphics-kghostview-3.2.3-3

Zwłaszcza ghostscript-fonts sprawdź czy masz.

pozdrawiam