Problemy z restartowaniem uslug.

Piotr Siwicki ares w pld-linux.org
Śro, 23 Cze 2004, 08:07:57 CEST

Witam,

Od pewnego czasu mam problemy z restartowaniem niektorych uslug.
W momencie wydania polecenia: /etc/rc.d/init.d/usluga restart

zostaje poinformowany ze proces zginal a nastepnie wystartowal.

W rzeczywistosci proces dalej jest aktywny i zeby wszystko bylo ok,
trzeba zabic proces i wystartowac go na nowo.

Problemy zauwazylem z nastepujacymi uslugami: nagios, lstat, dhcp,
jabberd, jggtrans.

Z tego co pamietam ;-) problem wystepuje tym czesciej im bardziej
aktualnego PLD mam, ale to moze byc tylko zbieg okolicznosci, wynikajacy z
tego ze na tych bardziej aktualnych serwerach mam wiecej uslug.

czy ktos ma jakas rade ;-) ? to jest troche upierdliwe.

pozdrawiam

Piotr 'ares' Siwicki