Jaki sprzęt pod AC

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Sob, 26 Cze 2004, 12:12:05 CEST

Marcin Steć wrote:

> 2. Nie chcę się wpuścić w kanał typu : Karta graficzna SuperDuper65000
> XYZ, tylko że gdyby miała V zamiast X to była by 2x szybsza. Jak to było
> z TNT2 i TNT2 M64 :-). Dlatego poproszę prosto jak krowie na miedzy w
> stylu: GeForce MX = ssie, GeForce FX=cacy. Do ATI też.

ATI 9200 mogę polecić. Niedroga (~300zł), a pograć też można. Gothic,
NwN, Warcraft III - wszystko śmiga bezproblemowo (pod Windowsami, pod
WineX nie odpalałem).

> 3. ATI czy Nvidia? Jak wygląda jakość sterowników pod Linuxa/PLD.
> Troszkę gram, ale zależy mi też na jakości obrazu 2d.

ATI ma niezłe sterowniki Open Source, czego nie można powiedzieć o NV.

> 3.5. Czy ktoś ćwiczył TV/OUT na którejś z tych kart.

Ćwiczyłem - chodzi nieźle, ale nie udało mi się go zmusić (pod Linuksem)
do dual-head monitor+TV. Może z nowszymi sterownikami, ale nie
próbowałem - ostatnio się tym bawiłem pół roku temu.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa