Jaki sprzęt pod AC

qwiat qwiat w o2.pl
Sob, 26 Cze 2004, 16:33:28 CEST

W liście z pią, 25-06-2004, godz. 09:41 +0200, Marcin Steć napisał(a):
> (...)
> 8. Około 3,5k zł.
> 9. Pewnie ma mi posłużyć następne 5 lat :-)

Przy takich funduszach to nic tylko sprzęt markowy, zwłaszcza że chcesz
kupować w markecie i ma starczyć na 5 lat. Przynajmnej kupić dobrą płytę
główną. Pamiętam jak swojego czasu kupiłem super tanio katrę TNT2 Ultra
która nie miała wiatraczka na na procku (sic!). Dodatkowo wetkneli
jakieś strasznie powolne pamięci które nie pozwalały na pracę w
częstotliwościach zakładanych przez nVidię. Oczywiście reklamować nie
można bo karta działa w 2D i 3D (kilka minut). Z kartą męczę się do
dziś...

qwiat